Otsing sellest blogist

pühapäev, juuni 26, 2011

Sinine Muhu Täht









No mis ma oskan tema kohta öelda. Poodi tuli sinine micro lõng. Kriiskasin vaimustusest! Hiljem kriisked vaibusid, sest iga kandi pealt värvi vaadates ei olnud ta ikka see. Oleks tahtnud tuhmimat-hallikamat sinist, aga selles on liiga palju rukkilille. Aga egas ta sellepärast kudumata jäänud. Kuna eelmine Muhu täht tõi Reesile rõõmu, siis tundsin, et minu kohus on kena inimest veelkord rõõmustada. Huvitav, kas peale minu veel kellelegi sinine meeldib...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ja kuidas veel. :)

Arella ütles ...

Just imetlesin pilte, et kui kaunis sinine ja kui ilusasti nupud selles paistavad :)

Monika ütles ...

Väga ilus sinine!

Helena (Jenniplika) ütles ...

Tõesti, nupud paistavad väga hästi välja. Ja sinine on ka väga ilus. Ilmselt sa ise ootasid muud tooni, aga meile, mitteootajatele, meeldib ka see :o)

Rees ütles ...

Oi-oi-oi, muidugi olen ma taas jälle kõrvust tõstet suurest rõõmust! Kui seda alumist pilti vaadata, siis pole kahtlustki, et sinine on täpselt see õige värv sellele sallile. Vaata, kui rikkalikuks see toon nupujooksu mulje muudab!
Suurepärane sall jällekord.
Suured tervitused siitpoolt!

P.S. All kastis olev kontrollsõna on seekord küll eriti ropp ;-)))) Aga küll need sõrmed painduvad seda kribama