Otsing sellest blogist

pühapäev, juuli 31, 2011

Segasummasuvila aprikoosikarva sallil





Ilus aprikoosikarva Micro lõng. See lausa nõudis midagi uut ja erilist. Ise ma veel mustreid välja mõelda ei oska, seega tuli juba olemasolevatest kokteil kokku segada. Algselt proovisin kavandamist millimeetripaberil, see aga oleks vanainimeselt viimsegi silmanägemise viinud:) Seega liimisin ja kleepisin A3-sid tükki kuus. Kavandileht oli vaata et suurem kui sall ise. Esimesed mustrid joonistasin rumala peaga üks-ühele paberile, siis sain aru, et see on ressursside raiskamine ja piirdusin ainult piiride märkimisega. Pingelisematel hetkedel oli kududes ümber minu põrandal vähemalt 5 erinevat mustrilehte + suur kavand, millest kõik kodakondsed jalgupidi üle trampisid, eriti koer. Kasutatud sai kuskil 20 erinevat mustrit. Kuna kududa oli põnev ja huvitav, läks ka üsna kiiresti, alla kahe nädala. Tänan loomulikult salliraamatut. Ja Monit, kes eelmisel aastal lahkelt kahte mustrit jagas. Ja Reesi ja Olga uute pitsimustrite blogi. Oi Rees, kuidas mulle meeldivad suured karikakrad! Järgmiseks salliks sain neist uue mõtte.

10 kommentaari:

Kaja ütles ...

Väga-väga lahe idee selline sall kududa!!!

nordwolke ütles ...

Usually, I am not a big fan of "sampler shawls" but this one is a new approach. Great idea. I admire both your creativity and how quick you are able to knit these shawls. For me it means: practise, practise, practise cause it seems I am very slow ...
Ma armastan sinu salle!

Rees ütles ...

No täiesti uskumatu sall!!! Sa oskad ikka täiega üllatada! Ma kohe vaatan ja vaatan ja vaatan veel natuke. Väga lahe igatahes :-)))

Muhv ütles ...

Ma nõustun nordwolkega, et on suht vähe "segasummasuvilaid", mis nii hea mulje jätavad. Ja vahtimist on tõesti küllaga, et mis ja kus ja kuidas - igav juba ei hakka :) Äge sall!

Moni ütles ...

Kui ilus !!!!
Mina olen ka see kellele muidu sampler sallid ei meeldi aga see on kohe nii teistmoodi, nii loominguline et ei saa silmi ära ja näeb äärmiselt põnev välja!!! Kompositsioon on ka väga ilusti paigas ja muster tasakaalus!
Väga põnev sall!!!

AlexRobin ütles ...

Aga mulle läheb ju sellist salli KOHE vaja! Juba eilseks.
Mis nüüd saab siis?!

Sallihullu Päevaraamat ütles ...

Tänan kõiki kiitvate sõnade eest!
Ieskale- salli loovutamiseks läheb peale 17. augustit.

Anonüümne ütles ...

Sa oled ikka täiega oma nime väärt- SALLIHULL!:P Vinge tulemus!

tervitustega, Kungla rahvas

Monika ütles ...

Väga lahe sall. Kui kuidu on sellised näidistesallid väga igavad, sest mustrid tulevad järjest, siis sul on asi väga põnevalt lahendatud! Super!

Kadri Kivistik ütles ...

Oh kuidas mulle see sall meeldib! Täiesti kreisi ütleks kohe :D Sellega ei hakka vist kunagi igav :)