Otsing sellest blogist

neljapäev, oktoober 13, 2011

Matemaatika

Puhtast laiskusest ja igavusest, selle asemel, et iga vaba sekund usinasti kududa, tuli mul kalkulaatorit nähes vallatu mõte tegeleda matemaatikaga.
Võttes aluseks, et salli läheb 100 grammi lõnga ja 100grammis on lõngameetreid umbkaudu 1400, siis tahtsin kohe teada, mitu kilomeetrit lõnga ma olen nelja ja poole aasta jooksul kudunud. Arvesse läksid ka kolmnurk- ja nelinurkrätikud, mida ei olnud küll eriti palju. Keeruliste matemaatiliste tehete abil sain numbriks 103 kilomeetrit ja 600 meetrit!
Üsna kindlalt on nii mõnegi usina kuduja numbrid oluliselt suuremad, aga ikkagi... vähemalt Tallinnasse, Pärnusse ja Raplasse saan ma mööda oma lõnga mööda minna!:)

5 kommentaari:

Heli ütles ...

Oh ja ah! Ikka kenad arvud:)

ieska ütles ...

Võimas :) Mulle meeldib :)

Ma siin alustuseks tärminiks sättinud maratoni jagu lõnga.

Aga 26 õhtupoolik on Sul vaba onju :P Koome koos mõne meetri?

Sallihullu Päevaraamat ütles ...

Oi, Ieska! 26.-ndal me küll ei koo! Oleme lihtsalt ilusad ja kaunistame oma kohalolekuga Üritust!

Anonüümne ütles ...

Täitsa tore matemaatika! Tubli! /INGE/

Anonüümne ütles ...

Sallid ja need kilomeetrid aga tikkimine ja joonistused, kes neid küll teeb ;)
Päikest K