Otsing sellest blogist

laupäev, märts 24, 2018

Tiina Meeri kudumiskoolis


Õppida, õppida, õppida- nii nagu ütles Suur Lenin, nii nagu ütles Kommunistlik Partei! Seda nad ei valetanud ja nii ma ka tegin. 
  Juba mitu aastat tahtsin Tiina Meeri kudumiskooli, erinevatel põhjustel õnnestus see alles nüüd. Tema nõuka-aegsed telesaated olid lahedad- ei mingit ninnu-nännut, vaid karmilt, konkreetselt ja tempokalt. Mul on eredalt meeles üks õpetus, mille käigus ta teatas, et see asi käib nüüd niimoodi, aga ega teie sellega nagunii hakkama ei saa! Tõeline inspireeriv õpetaja! Saadetest on möödas pea 30 aastat, aga proua Meeri sõnakus ja tempokus on endised. Ja see tema garderoob! Iga tund üllatas millegi pöörasega, kõik muidugi enda nobedate näppude alt tulnud.
  Kudumiskiirus tunnis oli ennekuulmatu. Pinginaabrile, kellega me temaatiliselt lobisesime algusest peale, leidsin mahti otsa vaadata nii umbes kolmandal tunnil. 
  Ja nii me kudusime 30 tundi suurtes kogustes erinevaid tööproove. 



Kuna ma kaotasin ära oma eelmised sõrmikud, siis tegin lõputööks uued. Kindasõrmede kudumise eel käisin veel Anu Randmaa sõrmekudumiskoolitusel. Ja roosimise juures andis nõu Türi käsitöötädi Imbi Karu. Nii roosimise kui ka tihekudumise juures on mul arenguruumi kõvasti, aga kindad meeldivad mulle ikkagi. Selle aasta sõrmikukudumis norm sai ka ühtlasi täidetud, sest rohkem kui üheks paariks aastas ei ole jõudu.

Lõputunnistus ja autogramm raamatusse.



Kommentaare ei ole: