Otsing sellest blogist

pühapäev, juuni 05, 2011

Nähtamatu mustri avastamine.



Kudusin lihtsalt pitssalli, mis tõenäoliselt sõidab varsti Brasiiliasse. Sall tavaline, aga vaat muster! Eks on ju Salliraamatut lapatud juba kaks aastat, eest taha ja tagant ette. Kõik toredad ja veel toredamad mustrid sallideks kootud ja siis tuleb kena kuduja-inimene mulle oma uut salli näitama ja mis ma näen- uus muster! Ilus muster! Huvitav muster! KUST SA SAID SELLE?! Salliraamatust. No näete, mida tähendab üks kahvatult kootud-venitatud-või mis iganes tehtud proovilapp. Muster kaks aastat nähtamatu. Nupuhull, nagu ma olen, ei saanud nende arvu ikkagi suurendamata jätta, ripsitriibud paremal poolel muutsin ka üleni vasakpidisteks. Ja siin ta nüüd on- piibelehekiri lehel.

14 kommentaari:

Arella ütles ...

Vau, tõeline iludus!

Helen ütles ...

Tõesti väga-väga ilus muster!

AlexRobin ütles ...

Et mis mõttes nagu .. SJUUKE muster on kahe silma vahele jäänud?!

Kaja ütles ...

Väga vinge leid ja imeilus teostus! Eile õhtul just lappasin sama raamatut ja nüüd ei jõua vast-alanud tööpäeva lõppu ära oodata, et minna ometi kaema, kus selline iludus peitub :) Inspiratsiooni edaspidiseks!

Helena (Jenniplika) ütles ...

Kaunis muster tõesti. Ma ka seda raamatut lapanud nii ja teisiti, kuid see muster küll kohe silme ette ei löö. Lähen ka õhtul raamatut lehitsema :)

Kai:) ütles ...

See on küll üks vahva leid,on ikka vahe küll kas pisike lapike või valmis sall!Mina sain sarnase üllatuse osaliseks Linda kirja salliks kootuna nähes..:)

Rees ütles ...

mul see muster ammu juba hinge peal. Jäi esimesest raamatu sirvimisest silma. Pitsilistes koeirjades niisamuti. Ja pärast seda, kui Evelin Ilves taolist kleiti kandis, tean ma kindlasti, et kunagi ta ära koon.
A vot see aeg ei ole veel tulnud :-))

nordwolke ütles ...

Thanks for showing us these not so popular stitch patterns. I am always amazed about how nice they look when knitted up!

Anna ütles ...

Oi-oi-oi! Minimalistina ei ole ma eriline nuppude fänn, aga siinkohal lausa peab ütlema, et nupud annavad mustrile väga palju juurde! Imeline!

Monika ütles ...

Väga, väga ilus sall ja muster!

Terje ütles ...

OO, ma armastan ka nuppe ja saan väga hästi aru, miks neid rohkem vaja on.

Diana Tammann ütles ...

Oooo, kaunis sall! Kas tõesti see ilus muster on Salliraamatus? :) Lähen vaatan ka järele. :))

Muhv ütles ...

Vau, imekena! Ma lähen ka nüüd raamatut uue pilguga lappama - Sa pole ainuke, kelle raamatus see muster nähtamatu on. :)

Martaberta Kompulsiivkuduja ütles ...

Ühinen imestunutega, kes samuti seda mustrit HS raamatus näinud ole. Aga sall ja muster on kaunid!