Otsing sellest blogist

kolmapäev, veebruar 15, 2012

Piinlik lugu



Selle asemel, et kogu aeg usinasti õppida-õppida-õppida, nii nagu ütles juba Suur Lenin, olen mina täiesti vastutustundetult ja üleannetult kudunud. Mille tulemusena valmis rätik. Inimene peab ju ometi vahepeal puhata ja mängida ka saama! Lugu on kahekordselt piinlik, sest kõigile tuhandetele kudumata rätimustritele vaatamata, kudusin ma Sophia ainelist rätti teist korda. See lihtsalt läks nii.

7 kommentaari:

ieska ütles ...

Nii piinlik kohe kui ikka ise läheb :)

Arella ütles ...

No nii uhket kudumit ei saa ju õppimise pärast kõrvale panna ;)

Martaberta Kompulsiivkuduja ütles ...

Piinlik või mitte, aga tulemus on vägev! Lenin on juba nagunii selline natuke iganenud arvamusliider ka... ;)

Arnikai ütles ...

See nii ilus tulemus...

Anonüümne ütles ...

Ausalt öeldes ma kadestan Sind , Sinu "hullumeelsuse-hoogude"tõttu!! Tahahaks muutuda ise sarnaseks, kui oskustest jääb puudu...

Anonüümne ütles ...

Ja-jah, ka nii võib puhata ja mängida :) Väga ilus tulemus!
/Vihmakass/

Rees ütles ...

Isver-susver, see on ikka imeline rätt!!! Ma tean, mis tunne on, kui köest ära läheb... Mu koolitööd ka ripakil.
Vägev kuduja oled!