Otsing sellest blogist

laupäev, detsember 01, 2012

Edevuse laat

Raamilt tuli just maha Greta Garbo aineline kolmnurk. Kuna ta on eelmisega täpselt samasugune, siis ma ei hakanud ennast pildistamisega vaevama.


 Panen hoopis üles tõelise edevuse laada pildi. Nimelt soetasin endale peale pikki siseheitlusi ratsionaalse ja pragmaatilise Minaga siiski Suzani saapad. Võitlus oli äge! Õhtuti magama heites, olin kindel, et mul pole neid ühelgi juhul vaja ja see on üleni ebamõistlik ost. Hommikul ärgates oli tunne, et ilma nendeta ei saa ma enam edasi elada ja üks naine peab endale vahel midagi hullu lubama. Ühel otsustaval hommikul  lõppesid siseheitlused arvuti taha istumise ja tellimuse ärasaatmisega.
 Kuna nende saabaste juurdu ei sobi miski peale musta värvi, aga mingit tasakaalustavat elementi oli vaja, siis ma tikkisin käevõru. Tikand saabastel on ju iseeneset ainult ahelpistega uhamine, nii et osutus jõukohaseks.

2 kommentaari:

Martaberta Kompulsiivkuduja ütles ...

Lahedad! Ma arvan ka, et ma ei saaks ilma nendeta elada :D

Helena (Jenniplika) ütles ...

Vau!!! Superilusad saapad. Nüüd on mul ka neid vaja. Hmmm, enne sinu kodukale piilumist polnud mul sellest vajadusest aimugi...